REZERWACJA

Aby zarezerwować pobyt w naszym Hotelu, lub dowiedzieć się o wolnych terminach zapraszamy do kontaktowania się z nami telefonicznie oraz mailowo. Mogą Państwo skorzystać także z formularza kontaktowego umieszczonego na tej podstronie.

Rezerwacje:
tel: +48 58 778 28 48
mobile: +48 504 199 065
poczta: recepcja@hotelvictoria.pl

Zapytaj o wolny termin. Oddzwonimy!











    Zapytaj o wolny termin. Oddzwonimy!











      Aby zarezerwować pobyt w naszym Hotelu, lub dowiedzieć się o wolnych terminach zapraszamy do kontaktowania się z nami telefonicznie oraz mailowo. Mogą Państwo skorzystać także z formularza kontaktowego umieszczonego na tej podstronie.

      Rezerwacje:
      tel: +48 58 778 28 48
      mobile: +48 504 199 065
      poczta: recepcja@hotelvictoria.pl

      REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH:

      Rezerwacji pobytu można dokonać przy pomocy jednej z metod:

      1. Telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane (w tym warunki rezerwacji) zostaną przesłane drogą mailową.
      2. Mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji.
      3. Poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące.

      Rezerwacje wskazane w punktach 1 i 2 powyżej są rezerwacjami wstępnymi. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku lub w określonych przypadkach, pełnej wartości rezerwacji.

      Zadatek należy wpłacić najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia dokonania rezerwacji. W przypadku ofert specjalnych, świąt, długich weekendów, mogą obowiązywać inne zasady rezerwacji i anulacji.

      Zadatek nie podlega zwrotowi.

      Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem hotelu.

      Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.

      Skrócenie pobytu nie jest podstawą do rekompensaty.

      W przypadku skrócenia pobytu, Gość zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji — również niewykorzystanych nocy.

      Hotel nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację przez Gości.

      Już teraz

      Dokonaj rezerwacji